LA

18 april 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

De camper is met 3500 Miles (5700 km) ingeleverd. We hebben maar een klein beetje bij moeten betalen voor de extra km. De laatste dagen met de camper hebben we geslapen op een campground aan het strand waarvan de laatste dag direct aan het strand. Nief vond het fantastisch !!! Heel veel kindjes met nog meer speelgoed om mee te spelen.

Dinsdag is de camper ingeleverd en zijn we met de shuttle naar het vliegveld gegaan. Daar hebben we de huurauto opgehaald, een Dodge.. wat had ik twee blije kindjes 🤪

Daarna zijn we met de auto naar Santa Monica pier gegaan. Wat is het leuk om daar te zijn en je hebt daar tevens het eindpunt van de route 66. Een mooie afsluiting van onze geweldige reis. We hebben vanaf Oklahoma tot LA heel veel gezien van de route 66 en het was echt FANTASTISCH. Anders dan de voorgaande reizen maar misschien zelfs nog wel een beetje leuker.

Vandaag zijn we eerst naar een groot battleship geweest en daarna lekker op het strand gebanjerd en met een step een stuk over de boulevard gereden. Alweer een heerlijke dag.

Het einde van de reis is aangebroken. Het is nu 23.15 en nief ligt nog naast mij in bed tv te kijken. Met een beetje geluk haalt hij alles morgen in het vliegtuig in. Morgenochtend zoeken we nog een wallmart op voordat we de auto weer terug brengen tot Denny zijn grote spijt 😔 en daarna zullen we rond 17.00 uur weer naar huis vliegen.

We kijken terug op een heerlijke reis met heel veel diversiteit. We hebben zowel grote steden als natuurschoon gezien. Het hoogtepunt was voor ons toch wel the walking dead tour. Voor nief is het te veel om op te noemen. Dit kleine kereltje hebben wij veel zien genieten. De eerste dagen is hij schor geweest van vermoeidheid, daarna enorm druk van enthousiasme en ook echt wel cranky van de vermoeidheid... als wij aan hem vragen wat hij het leukst vond, zegt hij allessss !

We hebben geprobeerd rekening net hem te houden ondanks dat hij soms dagen vastgesnoerd in de camper heeft gezeten en niet altijd even snel de aandacht kreeg. Bleef hij maar lachen. Hij is net zo gelukkig met een beekje in een national park als een zwembad op een veel te dure camping 😜 Maar ik weet zeker dat hij, net als ons, de tijd van zijn leven(tje) heeft gehad

Ondanks dat wij door onze kleine stuiterbal wat minder tijd voor ons zelf hebben gehad en wat minder hebben kunnen stil staan bij alles wat we hebben gedaan. Genieten we wel van Nief die echt overal maar in mee gaat 🥰🥰

We gaan nu lekker slapen. Groetjes ons

1. Leonie:
    18 april 2019
    Heerlijk hoor!! En nu richting huis?😋😘
  2. Melissa:
    18 april 2019
    Ge-wel-dig! Ik heb genoten van jullie mooie verhalen :-)

Geniet nog even en goeie reis terug naar huis.
    Wat is het volgend avontuur? ;-)
  3. Annemarie Koerten:
    18 april 2019
    wat een geweldige reis maken jullie toch! Nog even genieten en doe voorzichtig.groetjes:)
  4. Marie-Claire:
    18 april 2019
    Echt fantastisch om allemaal te zien een hele fijne terug reis heel veel liefs van ons 😘😘😘