Arizona route 66

14 april 2019 - Daggett, Verenigde Staten

Inmiddels staat de teller op 5150 km en hebben we Arizona achter ons gelaten. We zijn 3 tijdzones doorgereden waardoor het bij ons 9 uur vroeger is dan thuis.

We hebben de afgelopen dagen aardig wat km gemaakt waardoor we inmiddels al in Californië zitten. Joshua tree hebben we trouwens overgeslagen om niet te veel van de route 66 te missen. In Arizona hebben we heel veel van de historic route 66 gezien en gereden. Het ene stadje is nog “gekker” dan het andere en ook de uitzichten zijn prachtig.

Vandaag was het hoogtepunt Oatman (en de weg er naartoe) een gost town in western style waar ezeltjes rondlopen. De weg er naartoe was Denny zijn favoriet. Diepe afgronden en smalle bergweggetjes met hele leuke bochten. Dat is nog best spannend met een camper van 11 meter. Maar het is gelukt.

We slapen vanavond in Barstow en zullen morgen nog een stop maken in San Bernardino om wat dingen te bekijken en daarna door rijden naar de camping in LA. Hier zullen we, pal aan het strand, 2 nachten blijven voordat we dinsdag de camper weer inleveren.

Een heerlijk vooruitzicht.

Groetjes van ons

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Leonie:
    Held die Denny.. diepe afgronden 😰
    Wel lekker dat jullie ook nog even kunnen chillen aan de kust. Wat een prachtige belevenissen..
    Hou vol hè 🤣😘😍
  2. Daan:
    14 april 2019
    Super!!! Geniet van jullie laatste dagen...💞
  3. Marie-Claire:
    14 april 2019
    Wat lekker volgens mij geen last van heimwee 😃🤪en 2 dagen strand ook niet verkeerd even afkoelen veel rij plezier weer. 😘😘 van ons
  4. Christa:
    14 april 2019
    Die foto’s ook alsof je in een film bent, je kunt je bijna niet voorstellen dat het er daar echt zo uit ziet. Wat een bijzondere reis maken jullie weer! Geniet van de laatste dagen! Xxx
  5. Esther Bolman:
    14 april 2019
    Het is één grote Cars ervaring maar ik leef wel met Den mee. Brrrr die afgrond, zie het al voor me. Plezier straalt er vanaf bij Nief 😍.
  6. Kim:
    Geweldig!!!