Fort smith, Oklahoma en de route 66 naar Amarillo

7 april 2019 - Amarillo, Texas, Verenigde Staten

Inmiddels zijn er weer een aantal dagen voorbij en staat de kilometer teller op 3200 km 🙀. We hebben de staten Tennessee, Missisippi, Arkansas en Oklahoma achter ons gelaten en vanaf Oklahoma rijden we via de interstate 40 die naast de route 66 loopt naar bezienswaardigheden van de historic route 66.

We hebben de afgelopen dagen (zelf)  in een heel oud trammetje met een nog oudere bestuurder gereden. Daarna doorgereden naar Oklahoma waar het regende dus vanaf daar weer doorgereden naar Amerillo. Tussendoor nog een air en space center bezocht en stukjes van de route 66 gereden. Het is nog knap lastig om de route 66 te vinden en te volgen. Maar na wat zoeken is het wel gelukt. We kwamen bij toeval nog een oude diner tegen welke is “gebruikt” in de film Cars. Erg grappig.

Momenteel staan we op een camping in Amarillo, de big Texaan rv ranch. Een leuke camping waar je met een limousine vanaf je campplaats wordt opgehaald om te eten bij de big Texan steak ranch. de limo zet je weer netjes bij je camper af... erg leuk en lekker! Daarna nog lekker gezwommen dus Nief zijn dag kon niet meer stuk.

Morgen zullen we onder Amarillo in de palo duro canyon kamperen. Dit is na de Grand Canyon de grootste Canyon van Amerika.

We hebben er zin in. Groetjes ons

1. Christa:
    7 april 2019
    Wat een heerlijke vakantie!
  2. Leonie:
    7 april 2019
    Ziet er echt heel vervelend uit allemaal😉🤣
    Nee echt... fantastisch!!
    Jullie zorgen er in ieder geval voor dat de hele dag benut is. En wat een gave tent waar jullie gegeten hebben. Lekker Amerikaans...
    Veel plezier nog!❤
  3. Karin:
    7 april 2019
    Zo typisch Amerikaans. Het is net alsof je naar filmbeelden zit te kijken. Awsome 😁😁
  4. Annemarie Koerten:
    8 april 2019
    Weer met een big smile mogen mee genieten wat jullie allemaal beleven! Geniet maar lekker verder en veel plezier. Dikke kus.
  5. Marian Verweij:
    8 april 2019
    Wat een mooie foto's weer geniet er maar lekker van voor je het weet is het weer tijd om naar huis te gaan en zo zie ik ook nog wat van Amerika😊😊
  6. Erik Berkhout:
    9 april 2019
    Wat gaaf allemaal ! Jullie komen in ieder geval niet terug met honger 🤣
  7. Annemarie Hoogwerf:
    10 april 2019
    En? Had Nief zijn bordje leeg?? Kanonnen wat een grote porties! Echt Amerikaans... jullie maken weer een hoop mee tijdens deze reis. Gaaf!!