Texas en New Mexico

11 april 2019 - Albuquerque, New Mexico, Verenigde Staten

We zijn weer een aantal dagen verder en hebben Texas achter ons gelaten. We zijn allebei toch wel een beetje fan van Texas. Het droge dorre landschap en stadjes met heel veel typische aanzichten. Ook de steaks zijn hier geweldig. Dat wordt thuis weer flink sporten🤭

De afgelopen dagen hebben we het Palo Duro state park bezocht. Dit is de Grand canyon maar dan kleinschaliger. Daar hebben we een leuke wandeling gemaakt en (zelfs denny) een kleine klim naar een grot gemaakt. Nief was wel stukje sneller boven en beneden dan papa 😂

Daarna weer terug naar de route 66 waar we de cadillac ranch bezocht hebben. Nief heeft zich daar lekker uitgeleefd met spuitbussen. We hebben onze namen achter gelaten maar die zullen nu inmiddels al door de volgende toeristen niet meer te lezen zijn. Daarna hebben we nog een stop gemaakt bij het midpoint route 66 café. Dit cafe staat precies in het midden van de route 66.

Ook hebben we het route 66 dorpje Tucumcari bezocht in de avond. Dan is het erg leuk verlicht met neon verlichting. Gisteren zijn we aangekomen in Albuquerque waar we op een casino hotel campground staan. Een campground met alle faciliteiten en entertainment van het hotel. Hier kunnen we lekker zwemmen, eten ( jaja mensen dat gaat gewoon door 🤪) en er is een kids club voor nief.

Je kunt daar je kind achter laten en zelf gaan gokken, drinken of wat dan ook. We hebben hem dan ook 3 uur ‘s nachts opgehaald nadat we al ons geld hadden verloren.. grappie moeders, hij is gaan spelen en deze ouders hebben als enige ouders achter het hekje zitten wachten 😂

Vanmorgen wilde we na het ontbijt weer verder de route 66 gaan rijden, we hoorden onze buren praten over de erge wind, en dat het op de rijksweg niet te doen is met de rv. De hele dag is code rood afgegeven voor zware/harde wind en zandstormen en dat hebben we gemerkt. Stukken van de rijksweg zijn afgesloten geweest en vrachtwagens hebben op de vluchtstrook hun wagen neergezet omdat rijden niet meer mogelijk was.

Met dit bericht voor ons geen km’s die dag en hebben maar een extra nachtje op de camping geboekt en lekker rustig aan gedaan. In het casino hebben we ons speelgeld trouwens nog terug gewonnen💪

Vannacht zal de wind gaan liggen en morgen vroeg zullen we weer verder rijden. Het zal een lange rijdag worden want we hebben wat in te halen.

Op naar de laatste dagen in de camper. Leuke route 66 dorpjes staan nog op de planning, Joshua tree national park en La. Dinsdag zullen we de camper inleveren. Daarna hebben we nog 2 dagen een auto gehuurd en dan zien we wel wat we gaan doen.

Groetjes van ons

1. Leonie:
    11 april 2019
    Héérlijk allemaal!! Klinkt super ontspannen ondanks dat jullie nog vrij actief zijn 😄😁👍
    Wel verstandig om niet te gaan rijden met code rood. Pittig weertje...
    Hopen dat jullie nu weer verder kunnen❤veel plezier!!
  2. Peter Kim kay Isis:
    11 april 2019
    Ziet er waanzinnig uit keisertjes wij stappen zo in het vliegtuig in richting jullie😀
  3. Esther Bolman:
    Ziet er zó gaaf uit!
  4. Annemarie Koerten:
    11 april 2019
    Dat was weer een leuk verslag! Heerlijk om te zien hoe jullie genieten! Goede reis verder en tot ziens, een knuffel voor alle drie doei doei!
  5. Char:
    Zo gaaf allemaal! En heerlijk ook dat jullie alle3 zo heldhaftig zijn😇💪🍀☺
  6. Marian Verweij:
    11 april 2019
    Wat is dit weer super om allemaal te volgen. We zien dat jullie weer de mooiste plekjes tegen komen en dat jullie en Nief zich prima vermaken. De foto en filmpjes zijn ook weer om van te genieten net als of we er zelf bij zijn. Groetjes en dikke kus voor Nief😍💋
  7. Marie-Claire:
    12 april 2019
    Ontzettend gaaf allemaal het voornaamste is jullie hebben het naar je zin incl. Nief daar gaat het om. Mooie plekken ontdekken. Super heel veel liefs van ons en nog veel rij plezier. 😘😘😘