Nashville, Ruby falls en TWD Tour in Senoia

2 april 2019 - Smithville, Mississippi, Verenigde Staten

Inmiddels zijn we weer een aantal dagen verder. Momenteel hebben we 1900 km erop zitten en hebben we de volgende staten achter ons gelaten: Tennessee (Nashville), Georgia (TWD), Alabama.

We hebben de afgelopen dagen veel gedaan en gezien. We vermijden de snelweg geregeld waardoor je door hele leuke dorpjes en stadjes rijdt. Ook de omgeving is mooi. Het is groen en heuvelachtig.

Enkele dagen geleden zijn we met een Uber naar down town Nashville gegaan. Wat is het daar ontzettend leuk. Overal mensen en harde muziek. Nief kon niet stoppen met smilen waardoor hij een attractie op zich was 😂

Daarna zijn we richting Chattanooga gereden om Ruby falls te bekijken. Een echte Amerikaanse “attractie”, met de lift naar beneden de grot in en over paden (welke bestraat zijn) richting de waterval. Ondanks dat, was het prachtig. Nief vond het spannend maar wel erg leuk.

De dag erna zij we richting Senoia Georgia gegaan. Thuis kwamen we erachter dat The walking dead in Georgia is opgenomen waardoor we deze stop op het laatste moment in de route hebben verwerkt.

We hadden niets gereserveerd en thuis al gezien dat de tours vol zaten, de dag ervoor een mail gestuurd of er nog afzeggingen waren en wat een geluk. We konden afzonderlijk van elkaar nog mee. Dit omdat onze kleine zombie helaas niet mee mocht. Dit monster hebben we los gelaten in de speeltuin en met klei laten spelen om de tijd te doden.

De Tour was werkelijk FAN-TAS-TISCH !! We zijn gewoon op de plekken geweest die je in iedere aflevering te zien krijgt (o.a. Hilltop, Alexandria, Santuary en the heap (schroothoop) we hebben plekken gezien waar de hoogtepunten van de serie zijn gefilmd. Vol enthousiasme zijn we die avond nog naar de camping gereden. Dit was in de tuin van een echtpaar. We wisten niet goed wat te verwachten. De plek sloeg nergens op maar wat een vriendelijke mensen. Ze kwamen zelf nog wat vlees van de smoker brengen 🤗

de ochtend erna zijn we Downtown Senoia gegaan. Vanaf daar kon je De buitenkant van Alexandria zien en in het plaatsje zelf is het seizoen met de Gouverneur gefilmd. Na de lunch zijn we richting Memphis gereden en hebben we Huntsville overgeslagen, dit omdat we In Senoia een nacht extra zijn gebleven.

De komende dagen staat Graceland op de planning en daarna gaan we richting het westen en zullen we een groot gedeelte route 66 rijden.

Groetjes ons

1. Leonie:
    2 april 2019
    Hihi ik word er gewoon een soort van gelukkig van als ik jullie verhalen lees en de foto's zie!😍Wat een waanzinnige trip. Nu al! En Nief...de charmeur met zn prachtige schattige koppie. Erg leuk weer om jullie te horen. Veel plezier nog!❤
  2. Christa:
    2 april 2019
    Jeetje een super reis weer jongens! En die foto in de grot. Dat hoofd van Nief Haha geniaal! Enjoy!
  3. Erik Berkhout:
    Ik krijg er kippenvel van.... wat een mooi verhaal weer !! Geniet 💖
  4. Erik Berkhout:
    2 april 2019
    Nief op die motor..... geweldig!
  5. Melissa:
    2 april 2019
    Gaaf allemaal!! Krijg er ook weer zin in. Wat een geweldige reis maken jullie.
    Veel plezier op de Route 66! X
  6. Esther Bolman:
    2 april 2019
    Die Nief helemaal happy op die motor. Ziet er zó gaaf uit!
  7. Marie-Claire:
    2 april 2019
    Hier tante Lies wat geweldig. Geniet ervan en lees graag nog meer verhalen en foto's en die kleine heeft het ook goed naar zijn zin dikke knuffel tante Lies 😘😘😘❤
  8. Annemarie Koerten:
    2 april 2019
    Met een smile op mijn gezicht verhaal gelezen en foto's gezien. Geweldig!! Bedankt en nog veel plezier kanjers. houwejullie :)
  9. Daan:
    2 april 2019
    Super cool en wat een leuke foto's ❤😘
  10. Marian Verweij:
    3 april 2019
    Ik ben jaloers 😀nee hoor geintje maar wat een prachtige foto's weer van jullie. Maar dat koppie van Nief om op te vreten wat een lekker ding is het toch. Maar geniet ervan en wij kwijlen wel bij de volgende foto's 😍💖💋
  11. Annemarie Hoogwerf:
    3 april 2019
    Wat zijn jullie lekker aan het genieten!!!
    En wat een hoop leuke avonturen maakt die Nief!!
    Ik zou bijna jullie dochter willen zijn....
    TWD.... duurde effe voordat ik snapte wat je bedoelde hoor. The Walking Dead.... nog nooit gezien..... maar wat super dat je de kans heb gekregen om op de “big scène” te mogen komen. Super leuk als je de plekken herkent.
    En nu op weg naar Graceland.... ben jaloers....
    Geef je hem een extra momentje van mij? Topfit!!!
    Tot snel weer
  12. Joyce:
    3 april 2019
    Zo te zien en lezen hebben jullie het erg naar je zin. Geniet ervan 😘😘