De eerste dagen

29 maart 2019 - Goodlettsville, Tennessee, Verenigde Staten

Inmiddels zijn we 850 km verder, hebben we de staten Illinois, Indiana en Kentucky achter ons gelaten en zijn we door een tijdzone gereden waardoor het weer een uurtje vroeger is. Daarnaast is het ook heerlijk weer geworden.

de afgelopen dagen hebben we veel km gemaakt en in de avond op de camping de fitepit aangestoken. Gisteren hebben we op een camping tussen indianapolis en louisville geslapen. Vanavond slapen we vlakbij Nashville. Nief vindt de camper en vooral het grote bed in de camper een succes.

onderweg kwamen we bij toeval dinosaur world tegen. Voor nief een mooie onderbreking van de lange rit.

morgen zullen we downtown Nashville bekijken en in de middag weer verder rijden richting Chattanooga. Daar zullen we de Ruby Falls gaan bekijken. De dagen erna zullen we richting de staat Georgia gaan om plekken te bezoeken waar de walking death is opgenomen 🤗🤗 wat mij (suus) betreft toch wel 1 van de hoogtepunten van de reis 👍🏻

Groetjes ons

1. Leonie:
    Klinkt als fantastisch!!😃🤗 Mooie belevenissen allemaal... geniet ervan! ❤
  2. Marie-Claire:
    29 maart 2019
    Fantastisch mooi om te zien Have Fun maar ach.... dat lukt wel zo te zien veel liefs van ons 😘😘
  3. Erik Berkhout:
    29 maart 2019
    😯 Walking death !!! Ge-ni-aal.....
    Leuk en mooi dat het allemaal zo goed gaat met die kleine held !

Have fun !!
  4. Daan:
    😘😘
  5. Kim:
    30 maart 2019
    Geweldig zo leuk om te lezen allemaal!!
    Veel plezier 😘😘😘
  6. Annemarie Koerten:
    31 maart 2019
    Veel plezier en geniet maar lekker met z'n drietjes! Bedankt voor de kiekjes!
  7. Char:
    31 maart 2019
    Klinkt Echt als afzien🙄 Have fun skatties!💖 en Zoo benieuwd naar de walking dead
  8. Patricia ter Koolt:
    1 april 2019