De eerste dagen

29 maart 2019 - Goodlettsville, Tennessee, Verenigde Staten

Inmiddels zijn we 850 km verder, hebben we de staten Illinois, Indiana en Kentucky achter ons gelaten en zijn we door een tijdzone gereden waardoor het weer een uurtje vroeger is. Daarnaast is het ook heerlijk weer geworden.

de afgelopen dagen hebben we veel km gemaakt en in de avond op de camping de fitepit aangestoken. Gisteren hebben we op een camping tussen indianapolis en louisville geslapen. Vanavond slapen we vlakbij Nashville. Nief vindt de camper en vooral het grote bed in de camper een succes.

onderweg kwamen we bij toeval dinosaur world tegen. Voor nief een mooie onderbreking van de lange rit.

morgen zullen we downtown Nashville bekijken en in de middag weer verder rijden richting Chattanooga. Daar zullen we de Ruby Falls gaan bekijken. De dagen erna zullen we richting de staat Georgia gaan om plekken te bezoeken waar de walking death is opgenomen 🤗🤗 wat mij (suus) betreft toch wel 1 van de hoogtepunten van de reis 👍🏻