Welkom op onze reisblog!

8 maart 2019 - Berkel en Rodenrijs, Nederland

Na onze vorige reizen waarmee we met een camper door Amerika en Canada zijn getrokken, kunnen we toch wel een beetje zeggen dat we verliefd zijn geworden op Amerika en deze manier van reizen. Vandaar dat wij ook dit jaar weer een prachtreis door Amerika gaan maken en dit keer met onze kleine, lieve Nief. Ook dit keer halen we een gloednieuwe camper op bij de fabriek en mogen als eerste bestuurders de eerste vele Miles op de teller zetten. We halen de camper op 25 maart in Elkhart, Indiana op en leveren deze op 16 april weer in en dit keer in Los Angelos. Waarna wij nog 2 nachten in Los Angelos zullen verblijven voordat we terug naar huis vliegen.

We hebben een ruwe planning langs vele plaatsen en bezienswaardigheden, voornamelijk op de route 66, welke wij graag willen zien. Maar de route staat (op het begin en het einde na) nog niet vast. Dit keer gaan we aanzienlijk eerder in het jaar weg, waardoor het in het Noorden nog erg koud is. We zullen zien hoe snel we in het Zuiden zullen zijn ;-)

We zullen jullie op de hoogte houden van onze reis en de dingen die we meemaken. Veel plezier met onze blog..... En tot snel!

Klik op de link voor onze reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst, dan krijg je mail bij elk nieuw verhaal.

Groetjes,

Familie Kaiser

1. Reislogger:
    8 maart 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!