Aankomst USA

27 maart 2019 - Goshen, Indiana, Verenigde Staten

Het is dan eindelijk zover. Rond 8 uur in de ochtend komt papadipapio om ons naar Schiphol te brengen. Rond 13.00 uur begint de reis van 8 uur. Deze is prima verlopen. Nief vond het spannend en heeft dan ook de eerste 6 uur stuiterend in zijn stoel gezeten 😂 na wat dwang (lees ; hem vast snoeren en beet houden) heeft hij toch nog 3 kwartier geslapen.

om 15.30 locale tijd komen we aan. De koffers waren er al toen we aan kwamen lopen, dus dat was erg vlot. Ook bij de douane ging het vrij snel dus met een uur waren we onderweg naar de huurauto. We hebben een Kia sportrage gehuurd om van Chicago naar ons hotel in Elkhart te rijden, een rit van 2.5 uur. Zo zijn we de drukte van het ophalen van de camper voor. Het hotel zit een half uur van de fabriek vandaan.

Uiteindelijk kwamen we rond 21.30 in het hotel aan. Nief is onderweg eindelijk in slaap gevallen, dat werd ook wel tijd aangezien het in NL inmiddeks al 3 uur in de nacht is. Onze kleine vriend heeft het echt heel goed gedaan. We hebben hem al slapend in bed gelegd en zijn zelf ook omgevallen.

de volgende morgen werden we rond 6 uur wakker. Aangezien het nog te vroeg was voor het ontbijt hebben wij nief, als verantwoorde ouders dat wij zijn, laten ontbijten met Pringles 😂 zijn dag kon nu al niet meer stuk...

26 maart om 8 uur in de ochtend stonden we bij de ophaal locatie als eerste en enige. Tot grote vreugde van Denny kregen we de grootste mee met 2 slide outs. Daarna de huurauto weer ingeleverd  en op naar de Wallmart. We hebben een paar uur gewinkeld en alle boodschappen voor de komende dagen gehaald. Helaas kwamen we erachter dat beide creditcards niet werkten en ook de pinpassen deden het niet. Gelukkig hadden we 500 euro in NL gewisseld waardoor we konden betalen.

Het probleem met de pinpassen is inmiddels opgelost. Deze stonden nog op betalen in Europa i.p.v. wereld 🙀 een kwestie van een palletje omzetten en ze doen het weer. Wel hebben we maar een simkaartje gekocht aangezien we nu vanaf hier moeten regelen dat de creditcards weer werken. Maar dat zal allemaal wel goed komen.

de eerste nacht hebben we geslapen op een camping in Goshen, de Amish omgeving. We hebben al wat van Amish gespot. Vandaag zullen we proberen wat km te maken, door de vermoeidheid is dit er gister niet van gekomen. We hebben nog geen idee waar we zullen stranden op een camping. Geen probleem want dat maakt het juist zo leuk.

1. Esther Bolman:
    27 maart 2019
    Ik ben zo jaloers op jullie lef! Veel plezier!
  2. Erik Berkhout:
    💖 nu al Fantastisch💖
  3. Daan:
    Geweldig!!
  4. Leonie:
    27 maart 2019
    Wat een genot om te lezen!😁
    Trots op Nief...
    Ik had vervelender geworden denk ik 🤣
    Ik kijk uit naar de volgende blog. Have fun schatten!😘😍
  5. Christa:
    27 maart 2019
    Klinkt goed zeg en wie wil nu niet pringels voor het ontbijt ;-) geniet ervan!!

Xxx
  6. Char:
    28 maart 2019
    Geweldig schatties!😁 You go💖
  7. Marian Verweij:
    29 maart 2019
    Dat is geen verantwoord ontbijt foei foei maar ik geniet er nu al weer van